Mitt 2011!

Början på 2011 var det en jobbig period, men jag kämpade på.

I maj började man inse att tiden med 9c nästan var slut, vi stack på klassresa och hade massa kul!




Vi vann skattjakten och hade klassens dag!





Sen kom 9ans examen där det rann tårar för många.






Sen blev det sommarlov och jag åkte till malta på språkresa.




Jag och sanna drog en sväng med moppebilen till Älvsbyn och hade massa roligt!




PDOL levererade!



Sen började jag ekonomipogrammet på Strömbacka.
Där träffade jag dessa fina människor + riktigt många fler!






vi hade lite bastu mys









Jag och syster fixade mammas julklapp



Jag hann öven med julafton





Nu är de nya året här! Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0