VARNING; långt inlägg

Godkväll! Hoppas eran dag varit bra, de har iallafall min. Inatt sov jag hos simon och eftersom han skulle upp och jobba så blev jag kvar själv i hans säng några timmar tills jag vaknade av att hans mamma och bror åkte iväg med bilen.

När jag kom hem så kom mormor och morfar och efter de så skjuttsade mamma mig till stan för att fixa nå grejer, bilder på de jag fixade grejer till kommer förhoppningsvis imorgon!

Senare åkte jag hem till Simon för middag, där stod det plankstek på menyn. Gott!
Nu ikväll har jag och Simon bara myst på hemma hos mig, och eftersom han ska jobba även imorgon så har han gått och lagt sig medans jag väntar på junior vm. Spännande!

Förlåt för ett långt inlägg, godnatt!


Såg skönt ut, jag kryper nog också ner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0