Arg!

Sjukt less jag är denna hämster jag skaffade för ungefär 3 veckor sedan. Hon håller mig vaken på nätterna eftersom hjulet gnisslar, och Olivia du vet vad jag tycker om gnisslande saker?
Alltså, inte ens mira (min hund) kan sova och då är de fan allvarligt!! Hon är jävligt billig just nu!

Nej nu ska jag ta och bära ut henne i basun eller nån annan jävla stans där hon kan gnissla för sig själv, för jag ska sova inatt!

Idag får ni ingen puss, ni får ett gnisslande hjul som tack för att ni läser mig blogg!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej My! visste du inte att hamstrar är nattdjur???? haha det är därför jag själv skaffade en fisk istället ;)

2012-03-16 @ 12:05:49
Postat av: Olivia

Haha jo du My jag vet nog.

2012-03-16 @ 23:57:08
URL: http://oliviagslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0