Clarins

Hej bloggen, de var nog ett tag sedan jag bloggade tyvärr. Men har haft en massa saker för mig som jag prioriterat före.

Idag kom mamma hem med en "fredags-present" eller vad hon nu kallade det. Då jag öppnade paketet var de en dagkräm där i som ska ge huden typ 15 olika vitaminer, de lät ju bra! Så nu har jag tvättat ansiktet ( med samma tvätt och ansiktsvatten) och smörjt in mig, nuu får vi bara vänta och se om det blir bättre. skulle faktiskt bli förvänad om de blev sämre än de redan är!!

Dagen då, jo jag och Hanna blev väll sådär lagom utelåsta från skolan eftersom vi aldrig fattar att om en dörr är läst så är den de av en orsak. för då vi gått in i trapphuset visade sig att vi fan inte tog oss ut.
Annars har det itne hänt så mycket, kvällen spenderades hemma eftersom jag är lite trött och så.

Otroligt kångt och ointressant inlägg, sorrii!

Tänkte bara meddela er att jag saknar min Simon också, för dom som tänkte anteckna med den röda pennan.
Puss och godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0