födelsedag!

Igår firade jag min 17:de födelsedag, en otrolig känsla att jag på 364 dagar är 18. Nedräkningen har börjat;)
Dagen firades med släkt besök och även mina otroligt fina vänner var här. Presenterna var heller inte ett minus, en otroligt bra dag med andra ord!

Idag har jag varit i skolan och även hunnit med att träna, ni får heller inga bilder pågrund av att jag ser lite ut som att gå på droger eller precis ha vaknat i skolan. Tro mig!
Nu ska jag hoppa i duschen och pröva på lite hår produkter jag fick av mamma och pappa.

Jag ska heller itne glömma att säga att jag fick en Stockholmsresa av mamma och pappa i födelsedags present, lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0